Model RR je nyní ještě koncentrovanější, ještě více zaměřený na čistý výkon.
Pro všechny, kdo chtějí stále více. Od sebe. Od každého závodního kola. A od svého RR. Zcela v duchu #NeverStopChallenging.
Protože právě tam, kde se RR pohybuje odjakživa, je práce leadera opravdu precizní. Proto jsme model RR na rozhodujících místech vylepšili
a posunuli dále: od nového snímače úhlu rejdu s funkcí Brake Slide Assist a Slide Control a integrace M komponent přes vylepšení v elektronice
až po rozhodující úpravy pro přestavbu motocyklu na závodní dráhu. A to vše s jasným cílem – získat novou pole position.
Videoprezentace BMW S 1000 RR
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
SUPERBIKE SUPERLATIVŮ
Supersport s fascinujícím výkonem bez kompromisů, který už několik let udává trend v této kategorii motocyklů.
Oslnivý není jen výkon motoru a brzd, ale také příkladné chování podvozku, které nabízí na supersport nezvykle intuitivní ovládání.
Typ konstrukce |
Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor, čtyři titanové ventily v každém válci, nastavitelné vačkové hřídele sání BMW ShiftCam |
Vrtání x zdvih |
80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem |
999 ccm |
Jmenovitý výkon |
154 kW (210 k) při 13 750 ot./min. |
Max. točivý moment |
113 Nm při 11 000 ot./min |
Kompresní poměr |
13.3:1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
Čištění výfukových plynů |
Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Max. rychlost |
303 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
6,4 l |
Emise CO2 podle WMTC |
149 g/km |
Druh paliva |
Super(plus) bezolovnatý benzin, oktanové číslo 95–98 (ROZ) (regulace klepání; jmenovitý výkon u 98 ROZ) |
Alternátor |
450 W |
Baterie |
12 V / 5 Ah, lithium-iontová |
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka), mechanicky ovládaná |
Převodoka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s přímým ozubením |
Pohon |
Řetěz 525 17/46 |
Kontrola trakce |
DTC, slide control |
Rám |
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum / komprese tlumiče nastavitelné |
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Hliníkové spodní kyvné rameno, Full floater pro, středová rozpěrka pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče, nastavitelné předpětí pružiny |
Dráha propružení vpředu / vzadu |
120 mm / 117 mm |
Rozvor |
1 457 mm |
Závlek kola |
99,8 mm |
Úhel hlavy řízení |
66,2° |
Kola |
Hliníková litá kola |
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR 17 |
Pneumatika vzadu |
190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17 M kola) |
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, Ø 320 mm 4,5 mm, radiální 4pístkový pevný třmen (5 mm M kola) |
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, jednopístkový plovoucí třmen |
ABS |
BMW Motorrad Race-ABS částečně integrální, Brake-Slide-Asist |
ABS Pro |
ABS Pro s různým nastavením v režimech Rain, Road, Dynamic, RACE |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
824 mm |
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 845 mm |
Použitelný objem nádrže |
16,5l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Délka |
2 073 mm |
Výška (bez zrcátka) |
1 205 mm |
Šířka (včetně zrcátek) |
848 mm |
Suchá hmotnost |
175 kg (M paket 173,3 kg) bez baterie |
Pohotovostní hmotnost stroje připraveného k jízdě, s plnou nádrží1) |
197 kg (M paket 193,5 kg)1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
407 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
210 kg |
Lightwhite uni/M Motorsport
Vášeň
Metalíza Blackstorm
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.