R nineT Scrambler nezná konvence: je drsná, nepoddajná a svá. Její jízdní projev je vyvážený a jedinečný. S tímto boxerem cestuješ vždy suverénně, hodí se pro každé spontánní dobrodružství. Typický vzhled ve stylu scrambler spolu s pohodlným posezem dělají své – a hlavně spoustu zábavy.
Vytvoř si svou R nineT Scrambler tak, aby se perfektně hodila do tvého života. Ať si ostatní říkají, co chtějí. Zkrátka typický #Soulfuel.
Testovací jízda - R nineT Scrambler
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
SILNÁ, ROBUSTNÍ, KREATIVNÍ
Konstrukce | Vzduchem / olejem chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrálním vyvažovacím hřídelem |
Vrtání x zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1 170 cm³ |
Jmenovitý výkon | 80 kW (109 hp) při 7 250 ot./min |
Max. točivý moment | 116 Nm při 6 000 U/min |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sacího potrubí |
Čištění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,1 l |
TEmise CO2 podle WMTC | 119 g/km |
Druh paliva | Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95-98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým) |
Generátor | Třífázový generátor 720 W |
Akumulátor | 12 V / 12 Ah, bezúdržbový |
Spojka | Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná |
Převodovka | Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením |
Sekundární pohon | Kardan |
Rám | Třídílná koncepce rámu z předního rámu a dvoudílného zadního rámu, nosná jednotka motoru a převodovky, rám sedla spolujezdce s možností demontáže pro sólové jízdy |
Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice se stoupací trubkou o průměru 43 mm |
Vedení zadního kola / odpružení | Jednostranné kyvné rameno ze slitiny hliníku s BMW Motorrad Paralever, centrální pružinová vzpěra, plynulé nastavení předpětí pružiny na hákový klíč, plynulé nastavení tlumení odskoku |
Pérování vpředu/vzadu | 125 mm / 140 mm |
Rozvor | 1 527 mm |
Závlek kola | 110,6 mm |
Úhel hlavy řízení | 61,5° |
Kola | Litá kola |
Rozměr ráfku vpředu | 3,00 x 19" |
Rozměr ráfku vzadu | 4,50 x 17" |
Pneumatika, přední | 120/70 R 19 |
Pneumatika, zadní | 170/60 R 17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové fixní třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad ABS Pro |
Výška sedla | 820 mm |
Délka podsedlového oblouku | 1 830 mm |
Využitelný objem nádrže | 17 l |
z toho rezervní objem | cca 3,5 l |
Délka | 2 175 mm |
Výška (nad zrcátka) | 1 330 mm |
Šířka (přes ruční páku) | 865 mm |
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) | 223 kg 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 430 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 207 kg |
Kalamata metallic matt with tape
Standard paint finish Granite Grey metallic matt
Option 719 Cosmic Blue metallic/Lightwhite
Option 719 Blackstorm metallic/Racing Red