Nové R 1300 GS Adventure

 

Konečně můžete vyrazit na výpravu, o které jste vždy snili, ve stylu, který Vám nejlépe vyhovuje.
Technickou výbavu nemusíte řešit, neboť je samozřejmě na špičkové úrovni. Tak klidný a lehký chod jste na žádném motocyklu Adventure dosud nezažili.
S takovým komfortem jste za dobrodružstvím ještě nikdy nevyrazili. S R 1300 GS Adventure dojedete do jakéhokoli cíle.

Přijímáme předobjednávky:

Předobjednat R 1300 GS Adventure

 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

R 1300 GS ADVENTURE


UKAŽTE, CO VE VÁS VĚZÍ.

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor

Jmenovitý výkon

107 kW (145 k) při 7 750 ot/min.

Typ konstrukce

Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly.

Vrtání x zdvih

106,5 mm x 73 mm

Zdvihový objem

1 300 ccm

Max. točivý moment

149 Nm při 6 500 ot/min

Kompresní poměr

13,3 : 1

Příprava palivové směsi

Elektronické vstřikování do sacího potrubí.

Emisní norma

EU 5

Výkon / spotřeba

Maximální rychlost

přes 200 km/h

Spotřeba na 100 km podle WMTC

4,9 l

Emise CO2 podle WMTC

113 g/km

Druh paliva

Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI.

Zrychlení 0–100 km/h

3,4 s

Elektroinstalace

Baterie

12 V / 14 Ah, bezúdržbová baterie AGM.

Alternátor

Třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon).

Převod výkonu

Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná.

Pohon

Kardan

Převodovka

Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru.

ASC (kontrola trakce)

BMW Motorrad DTC

Podvozek / brzdy

Rám

Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem.

Zavěšení předního kola / odpružení

BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flexibilního prvku, centrální pružicí jednotka DSA.

Zavěšení zadního kola / odpružení

BMW Motorrad EVO-Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, centrální vzpěra DSA, kompenzace naložení.

Zdvih odpružení vpředu/vzadu

210 mm / 220 mm

Rozvor

1 534 mm

Závlek kola

118,8 mm

Úhel hlavy řízení

63,8°

Kola

Kola s drátěným výpletem.

Rozměr ráfku vpředu

3,00 x 19“

Velikost ráfku vzadu

4,50 x 17“

Pneumatika vpředu

120/70 R19

Pneumatika vzadu

170/60 R17

Přední brzda

Dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen.

Zadní brzda

Jednoduchá kotoučová brzda, přišroubovaná na talířovém kole, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen.

ABS

BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu).

Rozměry / hmotnosti

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti

870 mm / 890 mm

Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti

1 840 mm / 1 980 mm

Využitelný objem nádrže

30 l 

z toho rezervní objem

cca 4 l

Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž

269 kg1)

Maximální přípustná celková hmotnost

485 kg

Užiteřné zatížení (při standardní výbavě)

217 kg

Výška

1 588 mm (nad větrným štítem, při pohotovostní hmotnosti DIN)

Šířka

1 012 mm (nad ochranou rukou)

Délka

2 280 mm (nad ochranou proti stříkající vodě)

 
1)Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

 

VÝBAVA


Sériová výbava

  • Vyhřívané rukojeti
  • Tempomat DCC
  • RDC
  • Keyless Ride
  • Rozšířená ochrana rukou s integrovanými ukazateli směru
  • Přídavné světlomety
  • Elektronický podvozek DAS s kompenzací naložení
  • Rozmanité možnosti upevnění příslušenství

Zvláštní příslušenství

  • Adaptivní regulace výšky motocyklu
  • Automatizovaný asistent řazení
  • Riding Assistant s radarovými snímači
  • Kovaná kola Enduro
  • Paket Enduro Pro
  • Držák horního kufru s elektrickým rozhraním
  • Komfortní řídítka
  • Dvojitý tlumič výfuku

Zvláštní výbava

  • Hliníkový kufr
  • Rozšíření objemu pro hliníkový kufr
  • Hliníkový horní kufr s elektrickým rozhraním
  • Plocha na zavazadlo na sedačce spolujezdce
  • Batoh na nádrž
  • Různé zavazadlové tašky
  • Kryt světlometu
  • Spoiler na větrný štít

 

 

 

Jedna legenda, čtyři varianty


 

Racing Red

GS Trophy

 

Triple Black

Option 719 Karakorum

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám