Společně překonáme sami sebe. Tady venku budeš nejlepší verzí sama sebe, kterou jsi kdy byl.
Jedeš v čele. Žádné stoupání a žádná zatáčka tě nerozhodí. Ani v terénu ti nikdo nic nenabulíkuje.
Co tě žene: tvá odvaha, sebedůvěra a můj silný pohon. Společně nastavíme nová měřítka a zažijeme #SpiritOfGS.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
NENÁSLEDUJ, ALE VEĎ.
Jmenovitý výkon |
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
Typ konstrukce |
Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní. |
Vrtání x zdvih |
106,5 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1 300 ccm |
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí. |
Emisní norma |
EU 5 |
Max. točivý moment |
149 Nm při 6 500 ot/min |
Maximální rychlost |
přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,8 l |
Emise CO2 podle WMTC |
110 g/km |
Druh paliva |
Super bezolovnatý benzín, 95 ROZ/RON; adaptivní regulace kvality paliva, 91-98 ROZ/RON. |
Baterie |
Bezúdržbová lithium-iontová baterie 12 V / 10 Ah. |
Alternátor |
Třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon). |
Spojka |
Spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, ovládaná. |
Pohon |
Kardan |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka |
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC |
Rám |
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem. |
Úhel hlavy řízení |
63,8° |
Kola |
Hliníková litá kola. |
Rozměr ráfku vpředu |
3,00 x 19" |
Velikost ráfku vzadu |
4,5 x 17" |
Pneumatika vpředu |
120/70 R19 |
Pneumatika vzadu |
170/60 R17 |
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen. |
Zadní brzda |
Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen. |
ABS |
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu) |
Závlek kola |
112 mm |
Rozvor |
1 518 mm |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
290 / 200 mm |
Zavěšení předního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů. |
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostranná kyvná vidlice z litého hliníku, příčně spojená ložiska kyvné vidlice, centrální vzpěra WAD, plně nastavitelné předpětí pružiny. |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
850 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 900 mm |
Využitelný objem nádrže |
19 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
237 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
465 kg |
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
228 kg |
Výška |
1 406 mm (nad čelním sklem) |
Šířka |
1 000 mm (nad ochranným krytem rukou) |
Délka |
2 212 mm (nad ochranou proti stříkající vodě) |
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.