Společně překonáme sami sebe. Tady venku budeš nejlepší verzí sama sebe, kterou jsi kdy byl.
Jedeš v čele. Žádné stoupání a žádná zatáčka tě nerozhodí. Ani v terénu ti nikdo nic nenabulíkuje.
Co tě žene: tvá odvaha, sebedůvěra a můj silný pohon. Společně nastavíme nová měřítka a zažijeme #SpiritOfGS.
NENÁSLEDUJ, ALE VEĎ.
Jmenovitý výkon |
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
Typ konstrukce |
Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní. |
Vrtání x zdvih |
106,5 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1 300 ccm |
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí. |
Emisní norma |
EU 5 |
Max. točivý moment |
149 Nm při 6 500 ot/min |
Maximální rychlost |
přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,8 l |
Emise CO2 podle WMTC |
110 g/km |
Druh paliva |
Super bezolovnatý benzín, 95 ROZ/RON; adaptivní regulace kvality paliva, 91-98 ROZ/RON. |
Baterie |
Bezúdržbová lithium-iontová baterie 12 V / 10 Ah. |
Alternátor |
Třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon). |
Spojka |
Spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, ovládaná. |
Pohon |
Kardan |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka |
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC |
Rám |
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem. |
Úhel hlavy řízení |
63,8° |
Kola |
Hliníková litá kola. |
Rozměr ráfku vpředu |
3,00 x 19" |
Velikost ráfku vzadu |
4,5 x 17" |
Pneumatika vpředu |
120/70 R19 |
Pneumatika vzadu |
170/60 R17 |
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen. |
Zadní brzda |
Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen. |
ABS |
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu) |
Závlek kola |
112 mm |
Rozvor |
1 518 mm |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
290 / 200 mm |
Zavěšení předního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů. |
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostranná kyvná vidlice z litého hliníku, příčně spojená ložiska kyvné vidlice, centrální vzpěra WAD, plně nastavitelné předpětí pružiny. |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
850 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 900 mm |
Využitelný objem nádrže |
19 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
237 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
465 kg |
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
228 kg |
Výška |
1 406 mm (nad čelním sklem) |
Šířka |
1 000 mm (nad ochranným krytem rukou) |
Délka |
2 212 mm (nad ochranou proti stříkající vodě) |
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.