Poznejte nové způsoby komunikace se servisem.
1) VIDEO z průběhu servisu
Požádejte svého servisního poradce o využití služby BMW Smart Video Communication. Díky tomuto inovativnímu systému nahlédnete našim servisním odborníkům přímo přes rameno a získáte tak přehled o průběhu servisu Vašeho vozu.
Zatímco se bude na Vašem BMW intenzivně pracovat, Vy dostanete prostřednictvím emailu nebo SMS zprávy odkaz na video, ve kterém reálně uvidíte, jaká údržba byla provedena, případně jaké jsou další doporučené práce. Budete-li s doporučenými pracemi souhlasit, můžete je jednoduše schválit jedním kliknutím u videa nebo svého servisního poradce kontaktujete pro více podrobností. Všechny dodatečné práce provedeme pouze s Vaším předchozím souhlasem.
Přes zaslané video je samozřejmě také možnost se objednat na servis, a to prostřednictvím modrého tlačítka.
BMW Smart Video Communication šetří Váš čas a zaručuje maximální transparentnost.
2) Online objednání servisu Renocar
Servisní prohlídku si jednoduše objednáte na našich stránkách nebo v aplikaci BMW Connected. Rezervaci provedete během několika málo kliknutí, ať už se jedná o výměnu brzdových destiček, výměnu oleje nebo jakoukoliv jinou větší opravu. To vše z pohodlí Vašeho domova.
3) PICK UP Servis
Vyzvedneme Vaše auto a vrátíme Vám ho domů, do práce nebo tam, kde Vám to bude nejvíce vyhovovat.