Motocykl G 310 GS je skvělý parťák, se kterým můžeš poznávat své město, ale klidně se i vydat za jeho hranice či vyrazit mimo asfaltované silnice.
Díky příjemné ergonomii GS a kvalitní výbavě tě totiž naprosto v pohodě přenese všedním dnem do jakéhokoli cíle.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
KAŽDODENNÍ TOUHA PO DOBRODRUŽSTVÍ
Buď spontánní. Skoncuj se stereotypy. S motocyklem BMW G 310 GS se každý den stane dobrodružstvím. Díky optimalizovanému motoru s technologií Ride by Wire a antihoppingové spojce zvládne džungli velkoměsta i vyjížďku volnou přírodou s ještě větší lehkostí. Dobrodružství totiž nemusí být zrovna dechberoucí, aby se na ně nezapomnělo. Důležité je zažívat je každý den.
Konstrukce | Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec se čtyřmi ventily ovládanými vlečnou pákou, dvěma ventilovými rozvody OHC a mazáním s mokrou klikovou skříní |
Vrtání x zdvih | 80 mm x 62,1 mm |
Zdvihový objem | 313 cm³ |
Jmenovitý výkon | 25 kW (34 k) při 9 500 ot./min |
Max. točivý moment | 28 Nm při 7 500 ot./min |
Kompresní poměr | 10,9 : 1 |
Příprava palivové směsi | elektronické vstřikování |
Čištění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Max. rychlost | 143 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 3,3 l |
Emise CO2 podle WMTC | 80 g/km |
Druh paliva | Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Alternátor | Alternátor 308 W |
Baterie | 12 V / 8 Ah, bezúdržbový |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka), mechanicky ovládaná |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s konstantním záběrem, integrovaná ve skříni motoru |
Sekundární pohon | Nekonečný řetěz s X kroužky, zpětné tlumení v náboji zadního kola |
Rám | Mřížkový trubkový rám |
Vedení předního kola/odpružení | Obrácená vidlice, průměr stoupací trubky 41 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Tažená hliníková kyvná vidlice litá pod tlakem, přímo zavěšená centrální vzpěra, nastavitelná pružina |
Pérování vpředu/vzadu | 180 mm / 180 mm |
Rozvor | 1 420 mm |
Závlek kola | 98 mm |
Úhel hlavy řízení | 63,3° |
Kola | Hliníková litá kola |
Velikost ráfku vpředu | 2,50 x 19" |
Velikost ráfku vzadu | 4,00 x 17" |
Pneumatika vpředu | 110/80 R19 |
Pneumatika vzadu | 150/70 R17 |
Přední brzda | Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístový radiální brzdový třmen |
Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 240 mm, 1pístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Výška sedla | 835 mm |
Oblouk rozkročení | 1 870 mm |
Využitelný objem nádrže | 11,5 l |
Z toho rezerva | cca 1 l |
Délka | 2 075 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 230 mm |
Šířka (bez zrcátek) | 880 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 1) | 175 kg 1) |
Přípustná celková hmotnost | 345 kg |
Zatížení (se standardní výbavou) | 170 kg |
Styl rallye
Plární bílá
Edice 40 let GS