Puristický a výkonný design modelu F 900 R přímo touží po výzvách. S tímto dynamickým Roadsterem máte úspěšně nakročeno k rozpoutání hlavní akce dne.
F 900 R reaguje přesně a přímo. Sílu v zatáčce tedy využíváte intuitivně správně: Jako by se Vaše myšlenky přímo měnily v potěšení z jízdy.
Díky tomu ti F 900 R nabízí výbornou světelnou technologii, konektivitu a bezpečnost – a tím si před ostatními udržujete výrazný náskok.
Videoprezentace skladového BMW F 900 R
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
Dynamické, progresivní, intuitivní.
Typ konstrukce | Vodou chlazený, dvouválcový čtyřdobý motor se čtyřmi ventily na jeden válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídeli nad hlavou a suchým mazáním z olejové vany |
Vrtání/zdvih | 86 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 895 cm³ |
Jmenovitý výkon | 77 kW (105 koní) při 8 500 ot./min |
Jmenovitý výkon (A2) | 70 kW (95 koní) při 8 000 ot./min Snížení výkonu SA: 35 kW (48 koní) při 6 500 ot/min |
Max. točivý moment | 92 Nm při 6 500 ot./min |
Max. točivý moment (A2) | 88 Nm při 6 750 ot.min Snížení výkonu SA: 66 Nm při 4 500ot./min |
Kompresní poměr | 13,1 : 1 |
Řízení paliva | Elektronické vstřikování |
Čištění výfukových plynů | Regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 216 km/h |
Maximální rychlost (A2) | 201 km/h Snížení výkonu SA: 162 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,2 l/100km |
Emise CO2 podle normy WMTC | 99 g/km |
Typ paliva | Prémiový bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 95 (RON) |
Typ paliva (A2) | Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Alternátor | Generátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V/12 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Vícekotoučová spojka v olejové lázni (antihoppingová), mechanicky ovládaná |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s konstantním záběrem, integrovaná ve skříni motoru |
Sekundární pohon | Nekonečný řetěz s O-kroužky se zpětným tlumením v náboji zadního kola |
Rám | Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce |
Vedení předního kola/odpružení | Obrácená teleskopická vidlice, Ø 43 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Hliníková dvouramenná kyvná vidlice, přímo zavěšená centrální vzpěra, hydraulicky nastavitelná pružina, nastavitelné tlumení odskoku |
Pérování vpředu/vzadu | 135 mm/142 mm (Snížení podvozku SA: 115 mm/122 mm) |
Rozvor kol | 1 518 mm |
Závlek | 114,3 mm |
Rejdový úhel hlavy | 60,5° |
Kola | Litá hliníková kola |
Rozměry ráfku, přední | 3,50 x 17" |
Rozměry ráfku, zadní | 5,50 x 17” |
Pneumatika, přední | 120/70 ZR 17 |
Pneumatika, zadní | 180/55 ZR 17 |
Brzda, přední | Dvojitá kotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 320 mm, čtyřpístkové radiální třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, Ø 265 mm, jednopístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Výška sedla | 815 mm (snížení SA 775 mm, sedlo SA nízké 790 mm, výška sedla SZ 835 mm, komfortní sedlo SZ 840 mm, sedlo SZ extra vysoké 865 mm) |
Délka podsedlového oblouku | 1 820 mm (snížení SA 1 755 mm, dvojité sedlo SA nízké 1 785 mm, výška sedla SZ 1 860 mm, komfortní sedlo SZ 1 870 mm, sedlo SZ extra vysoké 1 890 mm) |
Užitný objem nádrže | 13 l |
Z toho rezerva | 3,5 l |
Délka | 2 140 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 130 mm |
Šířka (bez zrcátek) | 815 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi |
211 kg1) |
Max. přípustná hmotnost | 430 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 219 kg |
Styl Sport: Stříbrná metalíza Hockenheim / červená Racingred
Modrá metalíza San Marino
Černá metalíza Blackstorm