Prověřený stroj BMW F 850 GS přichází pro rok 2019 s verzí ADVENTURE pro všechna nová dobrodružství.
Naprosto zásadní inovací je zejména motor, který díky přepracovanému klikovému hřídeli poskytuje zábavnější průběh točivého momentu.
V kombinaci s maximálním výkonem 95PS a nízkou hmotností nabídne F 850GS úžasnou dynamiku jízdy s perfektně čitelným průběhem.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
Dobrodružství v krvi
Typ | Vodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele nad hlavou, suché mazání z olejové vany |
Vrtání/zdvih | 84 mm x 77 mm |
Objem | 853 cm3 |
Jmenovitý výkon | 70 kW (95 koní) při 8 250 ot./min. snížení výkonu u originální výbavy 35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min. originální výbava - RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 koní) při 8 000 ot./min |
Max. točivý moment | 92 Nm při 6 250 ot./min. snížení výkonu u originální výbavy: 63 Nm při 4 500 ot./min. originální výbava - RON91 bezolovnatný benzín: 86 Nm při 6 250 ot./min. |
Kompresní poměr | 12.7 : 1 |
Řízení směsi | Elektronické vstřikování |
Kontrola emisí | 3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EU-4 |
Maximální rychlost | 197 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,1 l |
Emise CO2 podle WMTC | 98 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý super s minimálním oktanovým číslem 95 (RON) originální výbava - bezolovnatý benzín s minimálním oktanovým číslem 91 (RON) |
Alternátor | Alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V/10 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová), mechanicky ovládaná |
Převodovka | 6rychlostní převodovka s konstantním záběrem integrovaná v klikové skříni |
Pohon | Řetěz s tlumením v náboji zadního kola |
Rám | Rám mostového typu, skořepina z ocelové konstrukce |
Vedení předního kola/odpružení | Obrácená teleskopická vidlice, Ø 43 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Hliníkový odlitek dvojitého kyvného ramene, středová pružinová vzpěra WAD, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum tlumiče |
Délka pružiny zavěšení, vpředu/vzadu | 230 mm/215 mm (SA snížení podvozku 210 mm/195 mm) |
Rozvor kol | 1 593 mm |
Závlek | 124,6 mm |
Rejdový úhel hlavy | 62° |
Kola | Křížová paprsková kola |
Ráfek, přední | 2.15 x 21" |
Ráfek, zadní | 4.25 x 17" |
Pneumatika, přední | 90/90 21 |
Pneumatika, zadní | 150/70 R17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, Ø 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen |
ABS | ABS od BMW Motorrad (vypínatelný) |
Výška sedadla | 875 mm (SA snížení podvozku: 815 mm, SA dvojité sedlo nízké: 835 mm, SA dvojité sedlo: 860 mm, SZ rallye sedlo 890 mm) |
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu | 1 950 mm (SA snížení podvozku 1 830 mm, SA dvojité sedlo nízké: 1 870 mm, SA dvojité sedlo: 1910 mm, SZ sedlo rallye: 1 980 mm) |
Využitelný objem palivové nádrže | 23 l |
Rezerva | Přibližné 3,5 l |
Délka | 2 300 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 437 mm |
Šířka (vč. zrcátek) | 939 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní | 244 kg 1) |
Přápustná celková hmotnost | 455 kg |
Zatížení (se standardní výbavou) | 211 kg |
Styl Rallye - modrá metalíza
Styl Exclusive - granitově šedá metalíza
Icegrey Uni - šedá základní
Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.
Unikátní design: F 850 GS Adventure ve speciální edici 40 let GS s černožlutým sedlem, s eloxovanými zlatými ráfky a vysoce kvalitními detaily se odkazuje na R 100 GS.
Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.