Ať už tě na cestě potká cokoli, na tuhle mašinu je spolehnutí. Díky novému, výkonnému motoru a řadě dalších upgradů je model F 800 GS skvělým společníkem pro krátké i dlouhé výlety.
Sbal si tašku, vezmi přátele a vyrazte. Společně prozkoumáte nové trasy a zažijete nezapomenutelná dobrodružství.
Pocítíte #SpiritOfGS na vlastní kůži, rozděláte táborák a necháte všední dny za sebou.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
KRÁTKÁ CESTA - VELKÉ DOBRODRUŽSTVÍ
Jmenovitý výkon |
64 kW (87 k) při 6 750 ot/min, redukce výkonu originálního vybavení: 35 kW (48 k) při 5 500 ot/min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
Typ konstrukce |
Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní. |
Vrtání x zdvih |
86 mm x 77 mm |
Zdvihový objem |
895 ccm |
Kompresní poměr |
13,1 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-X s elektronickým ovládáním plynu. |
Emisní norma |
EU 5 |
Mas. točivý moment |
91 Nm při 6750 ot/min, snížení výkonu: 70 Nm při 4 500 ot/min. |
Maximální rychlost |
190 km/h (ZV snížení výkonu 35 kW: 161 km/h) |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,3 l |
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
Baterie |
12 V / 9 Ah, bezúdržbová |
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety o výkonu 420 W (jmenovitý výkon). |
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka. |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru. |
Pohon |
Nekonečný řetěz s X kroužky, zpětné tlumení v náboji zadního kola. |
Rám |
Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce. |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice, průměr 41 mm. |
Úhel hlavy řízení |
63° |
Kola |
Hliníková litá kola. |
Rozměr ráfku vpředu |
2,50 x 19" |
Velikost ráfku vzadu |
4,25 x 17" |
Pneumatika vpředu |
110/80 R19 |
Pneumatika vzadu |
150/70 R17 |
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen. |
ABS |
BMW Motorrad ABS |
Závlek kola |
106,1 mm |
Rozvor |
1 556 mm |
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
Hliníková oboustranná kyvná vidlice, centrální pružící vzpěra, nastavitelné tlumení odskoku. |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
815 mm (snížení: 760 mm; extra nízké sedlo: 780 mm; nízké sedlo: 790 mm; komfortní sedlo: 830 mm; sedlo Rallye: 845 mm) |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1830 mm (snížení: 1730 mm; extra nízké sedlo: 1770 mm; nízké sedlo: 1790 mm; komfortní sedlo: 1870 mm; sedlo Rallye: 1890 mm) |
Využitelný objem nádrže |
15 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Výška |
1 225 mm (nad větrným štítem, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
227 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
440 kg |
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
213 kg |
Délka |
2 296 mm (nad držákem SPZ) |
Šířka |
910 mm (bez příslušenství) |