ASISTENČNÍ SLUŽBA RENOCAR MOBILE CARE.
VŽDY K DISPOZICI.

Ať už jde o drobnou nehodu nebo poruchu, o své BMW zákazníky se vždy perfektně postaráme.


Ať už jde o drobnou nehodu nebo poruchu, o své BMW a MINI zákazníky se vždy perfektně postaráme.

Zejména pokud jste na dovolené, je dobré vědět, že máte k dispozici tým odborníků, kteří jsou připraveni kdykoli pomoci. V případě potřeby Vám poskytneme komplexní poradenství a podporu. Kdykoli budete potřebovat – třeba uprostřed noci.
Většinu případů dokáží naši specialisté vyřešit po telefonu. Ve vozech, které jsou vybaveny službami BMW TeleServices, můžete dokonce získat pomoc prostřednictvím funkce diagnostiky a nápovědy služeb.

Pokud byste potřebovali silniční asistenční službu, zajistíme pro Vás výjezdové BMW servisní vozidlo.

Jednoduché a spolehlivé.


 

TELEFONICKÁ LINKA BMW MOBILE CARE - od 18:00 do 7:00 (zpoplatněné):

V rámci České republiky:
+420 844 666 333

Ze zahraničí:
+420 222 803 447

 

Obnovení záruky mobility.

Po uplynutí 24měsíční záruční doby se u svého BMW můžete rozhodnout pro obnovení záruky mobility BMW Mobile Care. V případě, že bude na Vašem vozidle provedena plánovaná výměna motorového oleje v autorizovaném servisu BMW, bude záruka mobility BMW Mobile Care automaticky obnovena na dalších 24 měsíců, maximálně do konce pátého roku od první registrace vozidla. Datum příští výměny motorového oleje je uvedeno na Vašem palubním počítači a závisí na Vašem individuálním stylu jízdy. Jako potvrzení slouží záznam v servisní knížce Vašeho vozidla nebo faktura ze servisu. Obnovení záruky mobility nebrání nic dokonce ani v případě, že jste jednu z výměn motorového oleje neprovedli v autorizovaném servisu BMW. Poznámka: záruka mobility BMW Mobile Care v každém případě vyprší na konci pátého roku od data první registrace vozidla.

 

Výjimky ze záruky mobility.

Služby poskytované v rámci záruky mobility BMW Mobile Care nejsou zpoplatněny. Služby v rámci záruky mobility BMW Mobile Care jsou však vyloučeny v případě, kdy je ztráta mobility vozidla způsobena nedodržením intervalů pro kontrolu a výměnu stanovených výrobcem nebo pokud kontroly, servisní práce a jiné opravy, prováděné v neautorizovaném servisu, nesplňují požadavky výrobce.