Cítíte se limitovaní otevírací dobou ve Vašem servisu? Máme pro Vás řešení.
Představujeme Vám unikátní službu servisního příjmu 24 hodin denně, 365 dní v roce prostřednictvím KEY BOXu. Nyní v BMW Praha - Kongresovém Centrum.
KEY BOX je samoobslužná schránka, která umožní předání Vašeho vozu před servisním úkonem a následné vyzvednutí po jeho provedení. Nemusíte tedy vůbec hledět na naši otevírací dobu a můžete k nám přivézt Váš vůz, kdy se Vám to hodí.
Jak to tedy funguje?
- Po příjezdu na servisní parkoviště zaparkujte a uzamkněte Váš vůz.
- Jdětě po stopách až ke KEY BOXu.
- Pokud jste objednaní, stačí zadat číslo zakázky a vložit klíč od vozu a potřebné dokumentace k vozu do schránky, která se Vám otevře a poté ji zavřete. Pokud objednaní nejste, stačí zadat SPZ vozidla, kontaktní údaje a poté vložit kliče a potřebné dokumenty k vozu do otevřené schránky a poté ji zavřete.
- Z KEY BOXu se automaticky odešle informace, že byl Váš vůz přistaven na servis.
- Servisní poradce po příchodu na parkoviště nejprve vůz nafotí, poté vyzvedne klíče k vozu z trezorové schránky a sepíše zakázkový list.
- Zakázkový list Vám pošle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z Vaší strany může dílna začít s prací na vozidle.
- Během opravy je s Vámi servisní poradce ve standardním telefonickém, a nebo e-mailovém spojení.
- Po dokončení servisních úkonů je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu.
- Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky a odešle Vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu.
- Na svůj mobilní telefon obdržíte unikátní PIN kód, který slouží k potvrzení Vaší identity pro otevření boxu.
- V případě, že se jedná o placený úkon, pro otevření boxu je nejenom nutný PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí KEY BOXu.
A to je vše. Pohodlně, bezkontaktně, rychle a odjíždíte...
V případě nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat:
E-mail: info@renocar.cz
Tel.: 548 141 548